Interjú a diákigazgató jelöltekkel

Interjú a diákigazgató jelöltekkel

 

Mivel hamarosan itt a kampányhét, gondoltuk kifaggatjuk nektek, hogyan viszonyulnak a jelöltek a megmérettetéshez, hogyan készülnek ahhoz, hogy elvarázsoljanak minket, s mi cserébe megajándékozzuk őket szavazatunkkal.

 

Melyikőtök akarja meghúzni a váratlant?

Viki:nem ijedem meg, a lányok is lehetnek ugyanolyan jók mint a fiúk

Gergő:Mi mindig meghúzzuk a váratlant.

Peti és Jani: Gondoltunk egy két dologra, de próbálunk nem ellenségeskedni egymással.

Dávid:Készülünk valamivel.

 

Mennyire érzitek egymást konkurenciának?

Peti: Bulinak érezzük ez egészet és azt hiszem ezt mind az ötünk nevében mondhatom.

Gergő: Én arra megyek, hogy minél jobban szórakozzunk.

Dávid: Én nem érzek senkit konkurenciának.

Jani és Viki: Egyet értünk a Petivel.

 

Miért szavazzanak rátok a diákok?

Jani: Mindig szoktak valamit ígérni, de én nem ígérek olyat, amit nem teljesítek be.

Peti: Én azt mondom szavazzanak arra, aki a legjobban tetszik nekik, aki a legszimpatikusabb.

Viki: Egyetértek Petivel, szavazzanak arra aki szerintük a legjobb. Nem az számít, hogy ki mit ígér, hanem, hogy ki, hogyan produkálja magát, szerintem.

Gergő: Mi azt ígérjük, hogy nálunk fogtok a legjobban szórakozni.

Dávid: Én csak egy olyan dolgot fogok ígérni, amit már 3 éve próbálok mondogatni az igazgatónőnek.

 

 

Nem féltek attól, hogy ki kell állni az egész suli előtt?

Jani: Én minden nap szereplem, ezért nem érdekel.

Peti: Én szecskaavatón, úgy leégettem magam, hogy már meg se kottyan.

 

Miért pont ti lettetek a jelöltek?

Viki: Ez egy hosszú sztori. Igazából az Eriket és engem tartottak alkalmasnak. Gábor bácsi mondta, hogy beszéljük meg egymás között, így én lettem.

Peti: Már kilencedikben eldöntötték, hogy én leszek, nem volt más választásom :D.

Dávid: Nálunk más is jelentkezett, de végül engem választottak.

Gergő:Nálunk volt három jelentkező, szerintem mindenki bőven alkalmas lett volna rá. Engem választottak, én meg vállaltam, mert az osztályomért bármit megtennék.