Interjú Polyák Réka Tanárnővel

Polyák Réka Tanárnő

Réka néni nem csak tanárom, hanem osztályfőnököm is. Ezért is szerettem volna vele készíteni egy ilyen interjút, mert így még én is megtudtam olyat, amit egyébként más tanárról nem. És ezt most meg is osztom veletek J

*Tanárnő, amikor éppen nem a diákokat tanítja, akkor mit szokott csinálni? Vagy van valamilyen hobbija?
Jelen pillanatban a hobbim az alvás. Rengeteg időm megy el iskola alatt a készüléssel, dolgozatok javításával, így szinte csak erre marad időm. Szünetekben viszont igyekszem minél több koncertre menni, és nyáron különböző fesztiválokra. Emellett, az utazás a másik kedvencem, bárhova, bármikor. Ja, és túrázni is nagyon szeretek, meg bort kóstolni.

*Van valamilyen vicces vagy éppen szomorú gyerekkori története?
Anyukám egyszer annyi répát adott, hogy besárgultam J. Igazából semmi extra nem történt velem. Tényleg, bár van egy vicces történetem, hogy amikor a tesómat hozták haza a kórházból, mikor megszületett, akkor azt mondtam rá, hogy ez, de buta! Meg rengeteget voltam kórházban, ilyen kis balesetek miatt. Néha azt játszottam, hogy versenybiciklivel minél több kavicsra mentem rá, és akkorákat estem, hogy az árokból kellett kiszedni.